събота, 22 септември 2007 г.

НЯКОЛКО ДУМИ ЗА ПРЕС- СЪОБЩЕНИЯТА (PRESSRELEASE)

Важна роля за популяризацията на един комерсиален сайт играят така наречените прес- съобщения. Те са насочени към хората от пресата, които представляват една много ценна подкрепа по времето на рекламната кампания.

Малцина са тези обаче, които знаят как да оформят правилно своето прес- съобщение. Как в края на краищата се оформя ефектно и ефикасно прес- съобщение? Ето как:


Правилата, към които непременно трябва да се придържате:

1. Трябва да поднасяте ценна информация, а не глупотевини.

2. Съобщете на аудиторията какво ще узнае и защо трябва да чете вашето съобщение изобщо.

3. Започнете с кратко описание на новината, която поднасяте, а след това съобщете кой сте и защо правите това съобщение. Така трябва да се оформи съобщението, а не отзад напред.

4. Задайте си следния въпрос: „Как ще приемат хората това съобщение и как ще се свържат те с мен?”

5. Първите 10 думи на вашето прес- съобщение трябва да са много, много ефектни, защото точно те са от изключителна важност.

6. Избягвайте прекомерната употреба на прилагателни; избягвайте ексцентричните и чудновати изрази.

7. Трябва да боравите преди всичко с факти!

8. Прибавете колкото се може повече контактна информация за вас: адрес, телефон, факс, и- мейл, уеб сайт.

9. Направете съобщението тогава, когато сте сигурни, че има какво да кажете.

10. Направете всичко възможно, за да улесните представителите на медиите!

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.Pisaneto.com

Няма коментари: