Важна роля за популяризацията на един комерсиален сайт играят така наречените прес- съобщения. Те са насочени към хората от пресата, които представляват една много ценна подкрепа по времето на рекламната кампания.
Малцина са тези обаче, които знаят как да оформят правилно своето прес- съобщение. Как в края на краищата се оформя ефектно и ефикасно прес- съобщение? Ето как:
Правилата, към които непременно трябва да се придържате:
1. Трябва да поднасяте ценна информация, а не глупотевини.
2. Съобщете на аудиторията какво ще узнае и защо трябва да чете вашето съобщение изобщо.
3. Започнете с кратко описание на новината, която поднасяте, а след това съобщете кой сте и защо правите това съобщение. Така трябва да се оформи съобщението, а не отзад напред.
4. Задайте си следния въпрос: „Как ще приемат хората това съобщение и как ще се свържат те с мен?”
5. Първите 10 думи на вашето прес- съобщение трябва да са много, много ефектни, защото точно те са от изключителна важност.
6. Избягвайте прекомерната употреба на прилагателни; избягвайте ексцентричните и чудновати изрази.
7. Трябва да боравите преди всичко с факти!
8. Прибавете колкото се може повече контактна информация за вас: адрес, телефон, факс, и- мейл, уеб сайт.
9. Направете съобщението тогава, когато сте сигурни, че има какво да кажете.
10. Направете всичко възможно, за да улесните представителите на медиите!
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
Няма коментари:
Публикуване на коментар