четвъртък, 11 октомври 2007 г.

ПРЕСАТА Е МОГЪЩ СЪЮЗНИК

В понеделник вестник "Класа" публикува голям мой материал. Днес (11. 10.) с мен се занимава жълтата преса. Вестник "Шоу" е публикувал интервю с мен.

Всичко това е чудесно, защото тези публикации подсилват текущата рекламна кампания на сайта

www.Pisaneto.com


И още нещо. Вестникарските изяви поддържат висок и текущия ми имидж. Ето че аз вече 18 години съм на върха, колкото и невероятно да звучи това. Но фактите са си факти.

Някои вестникарски изяви могат да се превърнат в истински Publicity Stunt. Направих такова нещо през лятото, когато дадох две интервюта под надслов

"Българите са некадърни простаци"

Маса цървули превъртяха. Разпискаха се, куп издания ме заклеймиха, темата се поде и от радиото. Да, истински Publicity Stunt.

Това, разбира се, се отрази много, много добре на банковите ми сметки...

Апостол Апостолов

www.Pisaneto.com

Няма коментари: