понеделник, 20 август 2007 г.

НА РЕКЛАМНИЯ ФРОНТ НИЩО НОВО

И телевизията, и радиото денонощно ни заливат със словесната помия на нашите рекламисти. Простотията и простащината все така се вихрят с пълна сила. Най- лошото май е това, че краят не им се вижда…

Подбрал съм някои текстове на реклами, които са истински ШУНДЬОВРИ. Полюбувайте им се…

„В реалния живот диарията е самотно занимание.”

Не са пощадили и гигант като Кока- Кола: „Моля да станем на крака, ей така, по- силно…”

„Спечели свежарски iPod!”

„Четкай като зъболекар!” (Какво ли четкат тия пусти зъболекари?...)

„Истинският фен обича маниашките неща.”

Крайно подозрителната фирма “Hild”, която учи българите как да оставят децата си без наследство, ни затрупва с набор от случайни фрази, между които няма никаква логическа връзка. Ето ги:

„Децата откога пораснаха, а пък аз… не мога да порасна.”

„Глупости! Сега сме кротки като агънца.”

„Живее ми се, бе!”

Не остава назад дори такава реномирана марка като сапуните Camey. Нашенските текстописци са им измислили прелестен слогън:

„… и въведи любимия в твоята игра.”

Стига с тези дивотии! Дайте да фрапираме лятото!

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.Pisaneto.com

Няма коментари: